diumenge, 28 de febrer del 2010

Dos derrotes més...

Bé la semana passada no vaig poder posar la crònica del partit pero la veritat es que no us vau perdre res ja que novament els Roquetencs no van poder guanyar a l'Alcanar. El partit va quedar 4-0 pels canarencs.

Avui es jugava la jornada següent i els de Roquets s'enfrontaven al Corbera i el partit ha estat desastrós. Els de Roquetes no han sapigut posar-se al camp ni jugar bé a futbol en cap moment el partit. Això ho a aprofitat el Corbera que ala primera part ja guanyava per 0-3. La segona part no ha cambiat i després de que els de Corbera perdonessin un munt d'ocasions el partit a acabat 0-5. 

Avui m'agradaria fer una crítica a l'equip a qui jo dono suport, és a dir als roquetencs: El que m'agradaria dir és que un partit com el d'avui demostra que si no hi poseu ganes i si no comenceu a millorar el joc en equip no guanyareu cap partit més i surtireu golejats de tots els camps i la veritat es que ni a mi ni als que us venim a veure tots els partits i matinem i deixem altres coses a fer er donar-vos suport això no ens agrada. Així que jo com a aficionat al futbol i com a "fan" número 1 d'aquest equip m'agradaria demanar-vos una mica més d'entrega i de companyerisme ja que aquest és un altre dels factors que us falta ja que trobo mol lleig que perden 0-5 pujeu tots a l'atac i deixeu als defenses sols sempre per a que defenin en nombre inferior de jugadors. Bé que quedi clar que això és una crítica constructiva i que el que pretenc és que us ho prengeu com un estímul per millorar dins del camp tant com a jugadors com a persones.

Ànims AV CDRoquetenc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada